Pogosto zastavljena vprašanja
Prvič naročam pri vas. Kako poteka naročilo?
Več o poteku naročila si lahko preberete v rubriki »Kako opraviti nakup«, kjer je celoten proces nakupa podrobneje razložen.
Kako dostavljate pakete in kakšen je strošek dostave?
Pakete dostavljamo s storitvami Pošte Slovenije. Pakete dostavimo na želen naslov, ki ga vnesete ob nakupu izdelka.
O predvidenem datumu in uri prejema paketa ste obveščeni preko SMS storitve s strani kurirja.
Za vsa naročila do vrednosti 49,99 € je strošek dostave enak ne glede na količino, velikost, težo izdelkov in znaša 3,90 €. Pri prevzemu paketa ni potrebno doplačati nobene provizije. Ob naročilu višjem ali enakem od 49,99 € je dostava BREZPLAČNA!
V koliko dneh lahko pričakujem paket?
Paket načeloma prejmete v roku 1-2 delovnih dni od oddaje naročila.
Več se lahko preberete v rubriki »Dostava in plačila« .
Kako uporabiti kodo za popust?
Promocijsko kodo vpišete v zaključek naročila, v polje “Promocijska koda“. Po vpisu kode, kliknete gumb dodaj in znesek naročila se vam avtomatično zmanjša za vrednost promocijske kode.
Kako lahko vrnem izdelek?
Če z vašim izdelkom ne boste zadovoljni, je bil napačno naročen ali pa je poškodovan ga bomo nemudoma zamenjali ali pa vam vrnili denar. Za to imate čas 14 dni od dneva nakupa. Brez dodatnih vprašanj!
Lahko izdelek kje osebno prevzamem?
Osebni prevzem naročila je možen na sedežu podjetja, od ponedeljka do petka, v času dogovorjenem med naročnikom in prodajalcem. Ob prevzemu naročila je možno plačilo le z gotovino.
Poleg tega je obvezna predhodna najava preko telefona, elektronskega sporočila ali ob oddaji naročila.
Na kakšne načine lahko plačam izdelke?
Na voljo imate 3 različne metode plačila: Po povzetju, Kartica Visa/Mastercard, ali plačilo preko predračuna.
Izberite način, ki vam najbolj odgovarja.