DOSTAVA 2 - 3 DELOVNE DNI

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.sopko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
S spletno trgovino upravlja Spletna trgovina, Tatjana Čoko s.p., Kogejeva ulica 12, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju »ponudnik«). Matična številka: 86583660000 , ID za DDV: SI86150103

Splošno

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani ste seznanjeni s pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom ter se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Na straneh boste naleteli na povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom ponudnika, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji, nikakor pa ne ponudnik. Ponudnik in vsi avtorji spletnih vsebin ponudnika, ki sodelujejo pri nastanku in izdelavi le-teh, ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njeni vsebini. Ponudnik ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče.

Registracija uporabnika

Za izvedbo naročila registracija ni potrebna. Na blagajni samo izpolnite zahtevana polja s svojimi osebnimi podatki ter podatki za dostavo. Na prvi strani blagajne, kjer izpolnjujete osebe podatke, pa le označite polje “Shrani podatke za naslednjič”. S tem vam pri naslednjem nakupu ne bo potrebno ponovno izpolnjevati vsega.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– Po povzetju (plačilo z gotovino ali kartico ob prevzemu blaga). Naročilo poravnate z gotovino ali kartico pri poštnemu uslužbencu, ki vam bo dostavil paket. Paket dostavi dostavna služba Pošta Slovenije, provizija odkupnine se ne zaračuna.

– PayPal : Ko želite kupiti izdelek iz spletne trgovine, ki sprejme PayPal kot način plačila opravite postopek nakupa in proti koncu nakupa (pri koraku plačila – blagajna) vam omogočijo izbiro plačila in ko izberete PayPal vam odprejo PayPal vmesnik, kjer se vpišete z vašimi uporabniškimi podatki PayPal-a in potrdite plačilo. Nato vas vmesnik preusmeri nazaj v spletno trgovino kjer vam omogočijo zaključek nakupa in potrdijo opravljeno transakcijo.

– Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR). Po elektronski pošti prejmete predračun. Ko je ta v celoti poravnan, predamo vašo naročilo dostavni službi. Če je predračun plačan le delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti ponudnika. Izbira plačila po predračunu preko spletne trgovine ni mogoča. Če želite predračun nam pišite na info@sopko.si

– Kreditna kartica (plačilo s kreditno kartico Visa ali Mastercard): V zato namenjen obrazec vpišete ime in priimek imetnika kreditne kartice, številko kartice ter CVV kodo, ki je običajno navedena na hrbtni strani kreditne kartice. Plačilo s kreditno kartico je popolnoma varno.

Zavezanost kupca

S klikom »DODAJ V KOŠARICO« kupec izjavlja:

da je v skladu z zakonom starejši/starejša od 18 let;

da mu ni odvzeta poslovna sposobnost.

Čas in način dostave

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa prejeta naročila od ponedeljka do petka bodo odpremljena naslednji dan. Naročila prejeta po 15. uri pa bodo odpremljena naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo odpremljena prvi delovni dan v tednu. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga s strani proizvajalca. Pri vsakem izdelku je zaloga tudi ustrezno označena.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. V primeru višje sile bodo izdelki najkasneje odposlani v roku 7 dneh od prejetja naročila.

V primeru, da vas času dostave pošiljke ni doma, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti Slovenije v roku 15 dni (dobite obvestilo v vaš poštni nabiralnik).

*Ob oddaji pošiljke in predvidenemu času dostave boste tudi obveščeni preko sms sporočila in elektronske pošte s strani Pošte Slovenije.

Cene in stroški dostave

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€). Podjetje ni davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. 

Ponudba v spletni trgovini velja do razprodaje zalog, razen če je navedeno drugače.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočil odstop od nakupa.

Ob naročilu nad vrednostjo 49,99 eur so stroški pakiranja in dostave brezplačni. Ob naročilu do 49,99 eur znašajo stroški pakiranja in dostave ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila 3,9€ (z že vključenim DDV). Natančen znesek vrednosti poštnine se izpiše pred potrditvijo naročila.

Osebni prevzem

Izdelke lahko prevzamete samo, če ste jih že plačali po predračunu ali opravite plačilo s kartico pri nas ob prevzemu. Plačilo z gotovino ni mogoče. Osebni prevzem je mogoč le ob predhodni najavi na telefonsko številko 070 562 826 ali preko elektronske pošte info@sopko.si v času dogovorjenem med naročnikom in prodajalcem na naslovu podjetja.

Nakup

Najprej izberite izdelek, ki ga želite kupiti, nato pritisnite na gumb “V košarico”. Desno zgoraj v nakupovalni košarici se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, pritisnite na povezavo »košarica« ter nato pri količini izdelka, izberete želeno število, ali pa s pritiskom na »koš«, izbrišete izdelek. V polje za opombe lahko vpišete posebna navodila ali želje glede naročila. Postopek zaključevanja naročila sprožite s pritiskom na gumb “Na blagajno”. Spletna trgovina vas nato vodi skozi preproste korake k zaključitvi naročila (Vaši kontaktni podatki, Naslov za dostavo, Vrsta plačila).

*Registracija v naši spletni trgovini in na voljo.

*Če imate promocijsko kodo jo prosimo vpišite pri naročilu.

Po oddanem naročilu, na svoj e-naslov prejmete povzetek naročenih izdelkov. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. S klikom na gumb “Potrdi naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s pogoji poslovanja, ki so objavljena na spletni strani ponudnika. Kupoprodajna pogodba v slovenskem jeziku je kupcu dostopna v vsakem trenutku.

Opozorila

Mladoletnim osebam, mlajšim od 18 let je prodaja alkoholnih pijač in tobačnih izdelkov prepovedana. Kupec mora biti v času oddaje naročila polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 
Dobava blaga ni možna med 21.00 in 7.00 uro.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo lahko dobite na več načinov kot so prijava na naše e-novice, Facebook oglaševanje, itd.

-Uporaba promocijske kode:

Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. V košarici so izpisani vaši izbrani izdelki in pod njimi je okence z imenom Promocijska koda, vpišite vašo promocijsko kodo in potrdite. Ko vpišete kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. Pri vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo.

Izdaja računa

Pri dostavi/prevzemu naročenih izdelkov pošljemo pdf računa na vašo elektronsko pošto. V primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja prejme kupec  račun po elektronski pošti oziroma po dogovoru natisnjen račun za kupljene izdelke ob njihovem prevzemu. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Preklic naročila

Svoje naročilo lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno. Na naš elektronski naslov (info@sopko.si) pošljete sporočilo o preklicu, z obvezno navedbo referenčne številke naročila. Po uspešno izvedenem preklicu boste prejeli po elektronski pošti obvestilo.

Pravica do odstopa od nakupa

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1) ima kupec pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. O nameravanem vračilu mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od svoje pogodbe, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga. To lahko stori preko obrazca (dobite ga pri nas) , blago pa nato mora vrniti v roku 14 dni od datuma, ko je ponudnik prejel obvestilo o vračilu.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v zakonskem roku 30 dni od prejema izdelka / izdelkov, kateri se nanašajo v sporočilu o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot-UPB1, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). 

Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport – pri tem lahko uporabite originalno ali drugo ustrezno oz. varno embalažo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 

Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Naslov za vračilo blaga:

Spletna trgovina, Tatjana Čoko s.p.
Kogejeva ulica 12, 1000 Ljubljana

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v roku 45 dni od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Kupec z vračilom nima stroškov.

Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in uporabnikov v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo visoko stopnjo varstva in zaščito vaših osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Z registracijo oziroma nakupom v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Naše podjetje bo z uporabnikom stopilo v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

-Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

-Pošiljatelj (naše podjetje ) bo jasno razviden,

-Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

-Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

-Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali,

-Oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Omogočamo, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih pregledamo. Ne bomo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po naši oceni ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Imamo pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v našem poslovnem interesu vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na sopko.si

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?

Stvarna napaka je kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet * artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana * artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane * je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla? 
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. 

Kako se stvarno napako uveljavi? 
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prijava na e-novice

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik k temu izrecno pristane. Kot pristanek štejemo prijavo na e-novice preko Spletne trgovine, obkljukan “prijava na e-novice” (novosti na strani, novosti v ponudbi, promocijske akcije) ob registraciji / nakupu ali zahtevo za prijavo preko drugih sredstev komunikacije.

Odveza odgovornosti

Naše podjetje se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletni strani sopko.si. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bomo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka. Naše podjetje ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Ne odgovarjamo za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Imamo možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pravno obvestilo

Sopko.si je last podjetja, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja .

Električna in elektronska oprema

Skladno z Uredbo o električni in elektronski opremi (Uradni list RS, št. 55/2015) vas obveščamo, da lahko ob nakupu nove električne in elektronske opreme, odpadno električno in elektronsko opremo prepustite nam.

Odpadna električna in elektronska oprema, ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme (EEO) enaka dobavljeni EEO, število kosov odpadne električne in elektronske opreme pa je enako številu kosov dobavljene EEO.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naslov info@sopko.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Možnosti izvensodnega reševanja sporov

Ponudnik omogoča tudi izvensodnega reševanja sporov, na način kot ga določa ZAKON O IZVENSODNEM REŠEVANJU POTROŠNIŠKIH SPOROV.

Splošni pogoji poslovanja so bili posodobljeni in objavljeni dne 28.10.2020.

Košarica

0

V košarici ni izdelkov.